nedelja, 25. maj 2008

Velika sinica

Tudi letos v dveh gnezdilnicah
katere sem napravil, gnezdi Velika
sinica. V tretji gnezdilnici so
ptice pregnale oz. prehitele ose.
Mladine je veliko in starši
imajo obilo dela, da jih nahranijo.
Spodaj je nekaj utrinkov dostave
hrane:









































2 komentarja:

Jože Teraž pravi ...

Super,povej mi koliko ur je trajalo to fotkanje.

LP Jože

Franc ŠEŠKO pravi ...

Ja za za te posnetke sm porabil skoraj celo popoldne. Tudi ce nisem bil čisto blizu, se me je kot prvo sinica morala navadit. Tudi pri živalih si moraš pridobit zaupanje.Potem pa sem slikal. Glede zaupanja pri živalih pa še tole, kaj pravš na to, da sem nabiral borovnice neposerdno zraven gožnice in še slikat se mi je pustila. No tud ona je prvo bla mal nejevoljna, pa sva zatem skupaj uživala - no ona je lenarila, jaz pa nabiral. Sedaj pa čakam trenutke, da preizkusim nov pretvornik Raynox DCR PRO 2,2x (kar pri mojem fotkiču pomeni 660 mm - čeprav pravijo, da je za slikanje ptic še vedno premalo). No bomo vidl.