nedelja, 26. julij 2009

PODVODNA FOTOGRAFIJA

Podvodna fotografija je nov izziv katerega sem se lotil letos na morju. Nabavil sem si ohišje (o firmi ne bom delal reklame) za mali kompakt in šel veselo na delo. Ni tako lahko kakor bi človek pričakoval. Potapljal sem se na dah in poleg fotoaparata uporabljal samo masko. Kot prvo mi stabilizator ni pomagal kaj dosti. Po nekaj posnetkih sem ugotovil, da je najbolje če v eni roki držim malo večji kamen, da se pod vodo fiksiram v drugi pa fotoaparat. Fleša pod vodo nisem uporabljal, ker ni priporočljivo zaradi nezaželenih učinkov – izpade enako kakor pri slikanju snežnega meteža.
Spodaj je nekaj fotk – sem pa ugotovil, da bom moral spremeniti lokacijo če bom hotel imeti boljše in lepše posnetke.













2 komentarja:

luka pravi ...

Kolko si dal za ta fotoaparat ?

Franc ŠEŠKO pravi ...

Nisem nabavil novega fotkiča, ampak sem nabavil samo podvodno ohišje za kompakt katerega imam. Cena je sprejemljiva. Omogoča pa fotkanje tja do 5 m v globino, takšna so priporočila proizvajalca.
Lp