torek, 4. november 2008

Loka


Središče Loke


Sušilnica


Loka, v ozadju Lisca


Pogled na železniško postajo in Osnovno šolo
v Loki
(slikano z Vrhovega).

4 komentarji:

Primož Vintar pravi ...

Supr so fotke, še posebi prva pa tretja;)

na tretji se vidi da mate mal praha na senzorju :S

Franc ŠEŠKO pravi ...

Hvala za opozorilo.
Ze par dni sem se trudil, da ga odpravim, na koncu sem se ga znebil
zelo primitvno!:
po nasvetu na e - fotografiji
http://www.e-fotografija.si/templates/?a=58&z=1
Bil je namrec tak trdovraten, da ga niti veckraten zagon protiprasnega sistema ni uspel odstranit. To je pa vsekakor davek na mojo večkratno menjavo objektiva. Moram se povedat, da slike niso obdelane, so sam minizirane- tak da se vidijo sledi prahu. Jaz pravim, pac da blog ni razstava.
Še enkrat hvala za opozorilo in Lp

Primož Vintar pravi ...

A vaš pentaxi ma že sistem za čiščenje senzorja? Jst na svojem kr z vatirno palčko na vsake toliko časa popucam, pa pr bol odprtih zaslonkah slikam.
Ja sem opazu da ne obdelujete fotografij. Men velkokrat sfali pa mal navijem barve al pa kej. Zagotovo ap cenim da ste prpralveni pokazat sliek take kot jih slikate, ker jst s svojimi nisem zadovljen u taki meri da jih nebi vsaj malo predelal in prikril napake :S vrjetno slaba stran digitalizacije, se pa držim načela da čisto preveč pa vseeno slika ne sme odstopati od prvotne.

LP prmož

Franc ŠEŠKO pravi ...

Ja parv si prebral, moj Pentax ima sistem za čiščenje senzorja + stabilizator. Ampak včasih so smetke prave smeti in jih sistem ne odpravi- res da se to bolj poredko zgodi.
Glede slik sem pristaš, da se jih čimmanj obdela- v nsprotju z nekaterimi, ki zagovarjajo ful obdelane slike.
Takšen pač sem- vsaj zaenkrat.
Upam pa, da me čas ne bo povozu.
Lp