sreda, 19. marec 2008

LISCA

Lepo sončno dopoldne in odločil sem oditi na Lisco. Štart sem imel v Liscah. Škornji, sončna očala in pohodne palice so bile dovolj. Ob pogledu na prečudovito pokrajino sem malo zastal in se zamislil.
Gazi še ni bilo. Mimo Lisičjih lukenj do Jošta sem gazil v celem severnem snegu. Tam pa sem začel hoditi po stopinjah pohodnika, ki je prišel s smeri Polja. Lažje je bilo. Pot do vrha Lisce je bila dobra, le sneg mi je včasih nagajal, ko mi je z dreves padal za ovratnik. Po prihodu do transformatorja sem zavil levo v celi sneg in šel proti vrhu, hkrati pa ogledoval okolico.
Kar naenkrat prične hrumeti in vidim neutrudna delavca, ki z ratragom pripravljata teren za velikonočno smuko.
Lisce - Razbor je v megli

Teža snega je velika
Markacija pred Joštom
Lovrenc

Priprava smučišča

Tončkov dom

Tud jaz gazim

Lisca

Kompolje



Jošt

Levo Brunk, desno zadaj Leskovec
Lisca z doline


Nazaj sem šel po isti poti, le da je bil sneg bolj moker in mi je kar malo drčalo. Srečeval sem kar nekaj pohodnikov, ki so sopihali na Lisco, eden je bil celo s smučmi na nogah.


Ni komentarjev: